måndag 4 januari 2010

Efter 6 år har vänskapen inte ändrats så mkt

Hemma igen efter en dag full med upptåg. Men det har vart kul att umgås med mina vänner iaf, jag åkte in vid kvart över 9 imorse till Norrtan och mötte upp Hanna och vi gick till Krabban och åt frukost, skagenbaugett och te, mums! Sen gick vi runt på stan och så innan vi skildes åt, var runt och kollade lite på stan. Ville ha kaffe latte skedar men hittade inga, men men.
Sen mötte jag Anna, Törne och Fiya och vi käkade lunch och pratade en massa och det är alltid kul att umgås vi 4, eftersom vi har vart vänner i snart 6 år <3
Jag var också och träffade farmor, hon ville träffa mig innan jag åkte så det är klart att jag åker hem dit, alltid kul att träffa min farmor.

Nu är jag hemma hos mamma igen och ska gå igenom förådet senare med mamma och s om det finns något som jag kan få, och sen lägga ner resten av sakerna jag ska ha med mig...och sen imorron åker jag till pappa. Jag skriver nog mer senare, puss!

Hanna Jag

Sofia & Törne Anna

Inga kommentarer: