måndag 4 januari 2010

Muggar överallt!

Jag har fått en till låda med saker i nu! Mamma och jag var ute i förådet och hittade lite saker, kaffemuggar och vanliga stora muggar.
Det finns en sak som jag älskar; att köpa muggar!
Hittade en massa muggar som var mina som jag köpt genom åren och det är kul, vissa fick följa med med andra fick stanna kvar. Fick en lergryta och en elvisp med, kan alltid vara bra att ha lixom. Sen så hade mamma köpt handdukar till mig från Täby också, det går alltid åt.

Jag och Jossa har gjort chokladbollar med! Det är gott men man kan inte äta för många bara, då mår man illa, isch! Men men...älsklingen har iaf flyttat in i nya lägenheten nu med alla saker, och vad jag saknar honom och jag vill komma ner och fixa där jag med, kommer bli kul :D. Har lite lådor som ska upp, skor i en hel, hihi.
Neh ska tillbaka till soffan och umgås lite med syster, 2½ men är på tv och sen är det film som gäller, ska göra lite macka tror jag! Tjingeling!

Inga kommentarer: