söndag 3 januari 2010

Hektiskt dag nr 1

Äntligen hemma säger jag bara! Min dag har vart lite hektisk men superbra. Jag åker in med mamma och Jack imorse och mötte upp Malin och vi fikade på Krabban och satt där i några timmar, och sen en tur på stan, på dom ställerna det var öppet på iaf. Sen så gick jag hem till min kära mormor och spenderade eftermiddagen med henne. Vi gick igenom hennes saker och fick lite saker av henne, kul när sakerna har lite historia tycker jag. Sen åt vi middag och satt och pratade ganska länge om typ allt, kan prata om allt med henne. Sen kom pappa och då flyttade vi in byrån jag fått av min moster i bilen och dom sakerna jag fått och sen åkte vi upp till pappas jobb och lämnade bilstolarna och såg till att packa om bilen och sen hem till mamma och la in det som fanns där. Nu är bilen lite fyld iaf med dom sakerna som ska med på onsdag iaf, lite kul! Men det är fler saker hemma hos pappa, mer lådor iaf!
Nu sitter jag här med min syster som sitter på sin pilatesboll och äter tomater, haha. Ska packa lite mer saker sen, mamma och jag ska kolla lite vad som finns. Annars ska jag bara ta det lungt, känner mig helt upp i varv, sjukt jobbigt..menmen.
Imorron får vi iaf lägenheten men älsklingen är där och packar in hans saker och sen kommer jag på ondag, saknar dig!

Nu ska jag gå, Puss på foten.

Inga kommentarer: