tisdag 22 december 2009

Tomten Ivar är inte läskig för han har ett namn!

Den här dagen blev ännu bättre efter jag fick lov! Giick in på min sida på skolan och såg att jag klarade min tenta som jag hade i fredags! Så skönt, så nu har man dom poängen så! :D loove it.
Jag har faktisit städat mitt rum med, och slängt en massa saker som jag inte förstår varför jag sparat på? antagligen har jag vart för lat för att gå ochs länga dom vid tillfälle så dom har legat där. Inte för det handlar om mat, äppelskrutt eller så, utan det är papper,kataloger och sånt som man haft på rummet som jag vart för lat för att kasta. Men nu är det borta och sakerna ligger där dom ska, och min läskiga lucia står bakom ett glas med pennor x) hahah, jo jag har en läskig lucia som är gjord i lera eller nått, hon ser elak ut så hon står bakom allt, vet inte vart hon ska stå annars, kanske ska döpa henne till något så kanske hon blir mindre läskig? Som tomten Ivar som står i trappan? haha! oj oj vad jag spårar, jag är rätt trött...kroppen ahr gått på högvarv i veckor och nu när man får slappna av så förstår inte kroppen vad det är, så jag får se till att komma ner i varv -Andas-.
nej jag ska nog kolla på lite tv, te kanske? låter gott, men ni alla får ha de bra, skriver sen kanske. Puss på foten.

Inga kommentarer: