onsdag 23 december 2009

God Jul till er alla

Goddagens alla, eller det är väl mer godkväll. Klockan närmar sig 7 redan och idag har jag flängt runt en massa! Jag, Jossa och Jack hjälpte mormor in till Stockholm så hon skulle kunna komma med sitt tåg, och efter mkt om och men så kom hon på och hon är framme hos min moster nu iaf och ska fira jul där. Sen efter det var vi hos farmor, hon fyller 79 idag så jag träffade lite kusiner, kusinbarn och fastrar och aa..lite smått och gott. Det var mysigt iaf, blev en kort visit men får komma dit innan jag flyttar sen. Sen så åkte vi iaf hem och har klätt granen och mamma och Jack har fixat med maten, luktar iaf julmat i huset. Känner att julkänslan har kommit lite nu, mer än igår iaf. Slagit in dom sista julklapparna så nu är allt det klart, tycker om att slå in julklappar^^.
Älsklingen är uppe hos sina föräldrar nu och det kommer vara riktig gran där uppe, det är mysigt men lite jobbigt med de äckliga småkrypen som vaknar till liv i värmen, men får se till att ligga under granen x) haha.
Ikväll blir det inte så mkt mer, kolla film och sen sova, ska upp lagom tid imorron så man hinner njuta av julafton så mkt som möjligt. Imorron kommer Daniel och Marie med och ska äta middag med oss, det är bra! Dom var hos farmor idag och jag fick känna på Maries bebismage med! Så mysigt jue, hihi, kommer bli faster åt palvret som ligger där i.

Neh jag ska nog sluta upp med detta, ska äta lite snart och sen slappa! Men ha de superbra nu alla och jag kanske kommer skriva imorron, får se. Men iaf får alla ha en God Jul!

Våran fina gran

Inga kommentarer: