onsdag 23 december 2009

Barnet innom mig

Min kväll innan den stora dagen har blivit lite mer tråkig än vad jag trodde att den skulle bli...det är väl mest kanske för att ingen i denna familj kan samsas om vilken film man ska se, men då är det bra med 2 tv apparater. Sen känner jag mig rastlös och det är jobbigt, jag tror det kan bero på att jag väntar inför imorron, att barnet i mig skriker JULAFTON! Eller så är jag bara rastlös och tycker synd om mig själv för jag inte har något att göra, föredrar den första i såna fall.
Jag funderar dock på om jag kanske ska läsa lite? Har ju några böcker som jag inte kommit igenom än som är till hemtentan. Där ser ni hur mkt jag kan "varva ner" under julen, men finns dom där så är det väl lika bra, eller? Usch, att jag ens tänker på det dagen innan julafton, skärpning nu va! Haha. Nej men ni, jag ska nog bespara er mina funderingar kring skolböcker och gå upp och kolla på filmen som syster kollar på "Vad kvinnor vill ha" den är lättsam och man behöver inte tänka så mkt, haha. God Jul

Inga kommentarer: