fredag 25 december 2009

Juldagen

God Juldag alla där ute.
Idag är det dagen efter julafton och jag vaknade relativt sent, halv 11 och kände mig lagom mör i kroppen. Gick och la mig sent igår dessutom, kollade på Die Hard på tv.
Jag hade iaf en bra julafton, bloggade inget men det är väl ganska förstårligt, eller hur? Åt en massa mat, fick julklappar och umgicks med familjen. Daniel & Marie var här dessutom och jag kände hur barnet sparkade i Maries mage, så häftigt!
Fick en massa flytta hemifrån saker och det var jätte bra! Fick en glass-skopa av syster! As bra tycker jag, då har jag en skopa till min Ben and jerry glass;) haha. Fick handdukar, grytlappar, bestick, muggar, ett kökssätt som är skit bra, sen fick jag en skitsnygg väska av min mormor, tack kära mormor.

Idag ska jag och Jossa hem till pappa och fira jul med den delen av familjen, det blir mysigt det med. När man har skilda föräldrar blir det att man får fira jul 2 ggr per år. Hehe, men mysigt det med.
Nej känner att jag inte har tid med detta, men skriver sen. Imorron åker jag ju till Dalarna! Längtar! puss på foten.

Inga kommentarer: