tisdag 22 december 2009

Äntligen lov

Äntligen...jag har lov och ska ta de lungt nu över jul, och sen börja läsa till hemtentan senare, men så skönt det är. Men jag vet också om att jag kommer bli extremt rastlös! Det blir jag när jag inte har något att göra, och i detta fall skolsaker..för det har man oftast haft och aa, jag får se till att varva ner, får ju träffa älsklingen nu på lördag och få vara med honom i 8 hela dagar, så mysigt.
Jag ska väl snart upp och städa mitt rum, det ser ut som en bomb va kläder, väskor, böcker och annat smått och gott, så kanske ska julstäda nu, så här 2 dagar innan självaste julafton.
Känns lite knäppt att de snart är jul, har e liten julkänsla men aa, jag vill ha mer! Men de kommer kanske imorron. Älsklingen sitter just nu och skriver tenta, hans sista innan jullovet och hoppas det går bra. Fick reda på att jag bara behöver göra en fråga på min hemtenta mellan den 7-13 januari! Såå skönt, skrev en analys som min lärare godkände och jag är glad för det, ha en fråga att koncentrera sig på lixom och sen har jag tid att plugga på min omtenta den 15.e med då jag åker upp igen till Stockholm, men det ska väl gå bra:)

Jag ska väl ta och ta mig upp till mitt raserande rum(!) haha! Bye bye.

Inga kommentarer: