tisdag 1 december 2009

Skärpning SVT

Hej hopp!

Tisdag idag och jag tycker det är måndag! Blir lite så när man åker hem en måndag när kroppen och sinnet haft helg. Men men, sitter på bibblan just nu och har precis lånat 2 böcker och betalat en skuld med:( visste inte om den förens jag skulle låna, menmen. Det blev Peter Burke och Göran Malmstedt som jag ska läsa lite ur, de andra böckerna ska jag lämna tillbaka nu i veckan, för dom behöver jag icke!

Idag är det första december, sjukt fort allt går, jag flyttar om ca 1 månad nu och jag är så taggad! Imorse så satte sig syster och kollade på nya julkalendern och aa..hon sa att den sög. Varför kan man inte göra roliga kalendrar längre? Mysteriet på Greveholm var klart bäst! Fiya, måste fålåna dom av dig! Och idag är det bara 24 dagar kvar till julafton..de är lite mysigt! Jag har iaf 4 julklappar klara...hihi.
Neh, nu ska jag se till skriva lite och sen blir det KU ikväll! Puss på foten.

Inga kommentarer: