måndag 30 november 2009

BFF in Kambodja!

Now I home! Sitter vid systers dator och kollar på tågresa eller bussresa till Nicklas över nyår, ska åka till Dalarna:) Vill ju åka tåg, har inte gjort det på evigheter! Det är rätt kul, hihi.

Idag satt jag och lyssnade på Crash and Burn, med Ronan Keating tror jag det är som sjunger och kommer ihåg vem jag fick låten av. Jag har ju hört den innan men för några år sen mådde jag verkligen piss, jag hade tonårsdepp eller nått och satt och pratade med Mickis på msn och sa de att jag mådde dåligt och aa..då skickade hon den här låten och jag började böla som ett barn! Hon är min bästa vän och just nu sitter hon i Kambodja av alla ställen, men är glad för henne att hon gör detta, men gumman! Jag saknar dig!! <3

Nej, ska packa upp lite och slänge lite skit i tvättmaskinen, sen blir det nog sängen och lite läsning:) Puss på foten.

Inga kommentarer: