måndag 30 november 2009

Våran första sak tillsammans!

Åh va skönt! Min älskade dator är fixad, tack vare min älskling! Satt och knappade på den igår kväll och lyckades fixa den, och nu har jag installerat ett nytt anti virus program ockås, AVG.
Så jag sitter på bussen hem nu, det är väl 1 ½ timme kvar tills jag är framme så har mkt tid att göra inget, folk sover på denna buss eller någon som snackar i telefon, jätte högt!

Jag har iaf haft en jätte bra helg, jag och Nicklas har gjort saker nästan hela tiden, och de är kul när man tar vara på tiden. I fredags var vi bara hemma och kollade film och umgicks, sen på lördagen gick vi ner på stan, jag köpte nya legging på Lindex, inga jeans den här gången, utan svarta med dragkedja nere vid fötterna. Sen fikade vi och inväntade mörkret för att gå gå Vinterljus, jätte fina ljus installationer i stan, sen gick vi hem och åt middag och hade en fin hemma kväll. Igår var vi på Ikea och en massa andra ställen och kollade på soffa och på lite annat smått och gått! De är ju bara 1 månad kvar snart, iiiih! Köpte våran gemensama sak till lägenhten, en bunke! Hahah, men de är en sån där kvalitetsbunke, så det var bra! Sen så var vi bara hemma, och kom i säng sent, kollade på Troja på 3:an lite.

Usch mina ben håller på att somna, man sitter inte skönt i dom här säterna, men aa...sen har personen framför mig tagit ner hennes säte med så jag måste sitta snett med datorn! Men men, vissa vill sova. Det är så skönt att min skönhet fungerar igen! Så nu blir det att föra över saker från de andra datorerna så jag kan ha dom på mina, har installerat Safari med,tycker om det. Ska få ett windows-vista skin med senare, älskar när de ser ut som Mac! hihi.
Nej, nu ska jag läsa lite i min Cosmo innan jag anländer till huvudstaden! Skriver sen. Puss på foten.

Inga kommentarer: