tisdag 1 december 2009

Biljett: Check!

Så, nu har jag beställt min biljett till Dalarna över nyår, skönt! 357 kr, inte så farligt med tanke på att det var tåg! Så jag ska få se snö iaf..om det är det, men det tror jag.
Som ni ser är min blogg lite röd för tillfället, gick inge bra med att fixa med färger när jag satt på bibblan, men kanske fixar det sen.
Känner att jag inte har så mkt att skriva...gjorde tvål på KU idag och aa, lite misslyckat men några blev bra iaf, tror vi flummade lite mkt idag. Var bara jag, Hanna och Vicki där så, mysig tjejkväll. Är hos mamma nu, åker till pappa imorron och ska va där tills den 14:e har jag bestämt, jag kommer sen vara hos mamma till jul. Så jag spenderar lite tid med mamma och dom med innan jag flyttar, ska börja packa kläder och sånt med innan, så jag har det gjort, känns bra att ha det packat innan jag åker till Dalarna.

Nu ska jag nog stänga ner, ska kolla lite på TV och sen är det sängen, ska in och träffa Malin imorron med, Puss på foten.

Inga kommentarer: