onsdag 2 december 2009

Rulla runt i snön

När man var lite, barn, och älskade snön och så fort det la sig ville man ut och rulla runt och kasta snöboll, jag är 19 år älskar det fortfarande.
Imorse när jag gick upp ur sängen så ser jag hur taket är vitt och solen lyser och det glittrar! Visst, det är inte snö, men frost och det är ca 5 minus här hemma och jag tycker det är så fint! Vi kanske får snö till jul eller iaf en vit snö med frost? Jag skiter i vilket, bara det är vitt till jul, ha ha.

Idag är jag ledig och ska hoppa in i duchen och sen ska jag fika med Malin, hon ska hämta mig och jag ritade en fin karta till henne hur hon skulle hitta hit och jag tror hon hittar^^ paint och jag går hand i hand, haha. Sen åker jag till pappa sen, och imorron är det skola igen och ska hämta ut mina tåg biljetter på centralen, så jag har det gjort.
ÅH! Vet ni? Min bff ringde till mig igår! Jätte kul att få prata med henne och höra hur hon har det och det glädjer mig att hon har det bra:D <3
Nej, ska nog se till att få något gjort! Puss på foten.

Inga kommentarer: