söndag 20 december 2009

Sent uppdaterande

Det blir visst ett sent blogginlägg ändå. Jag har kommit hem till mamma igen efter familjemiddag hos pappa (fast Jossa var inte med dock). Mysigt att äta med den stora delen, fick träffa Bim, efter 9 veckor! Stek och potatis blev det, blev supermätt, sen kakor och sånt till efterrätt. Bim & Johan skjutsade hem mig sen med.
Jag ska snart gå och lägga mig, ska upp 7 imorron, eller aa..jag brukar inte komma upp förens kvart-halv över, men aa..ska inte göra så mkt på morgonen. Klä på mig, sminka mig och så, sen äta frulle och packa ihop de jag ska ha med mig och sen gå ner till bussen, tar inte så lång tid på mig så^^, skönt. Sen imorron ska jag plugga när jag kommer hem och sen på kvällen ska jag äta middag hemma med Elin, Vanessa(som fyller 18) och Jossa hemma hos oss. Lite mysigt, sen så blir det kanske lite mer plugg, beror på om jag får mitt arbete klart.

Nej hörrni, nu ska denna dam gå och sova, ska ju upp tidigt, men aa..ha de bra nu, skriver imororn, Puss på foten.

Inga kommentarer: