måndag 21 december 2009

5 min

Hejhej alla.

Jag är hemma nu, efter en dag i skolan, eller dag och dag kanske är fel att säga, men timmar iaf, haha. Kom dock försent för bussen som jag åkte med till Sockholm körde sakta( på grund av det hala väglaget antagligen) så jag kom 5 min försent. Kanske inte verkar så mkt, men våran lärare börjar prick så då kan 5 min vara mkt..eller nått:P.
Efteråt gick jag med Sophia till Clas Ohlsson och hon köpte lite småsaker och sen så åkte jag hem efter det, skrev lite på min uppgift och läste i min bok, men kände att mina ögon inte hjälpte mig direkt så jag somnade den sista biten in. Tycker de är rätt skönt att sova på bussen, om det är tyst och så, haha. Mötte Jossa och Elin på bussen hem till mamma(åker fler bussar per dag) med så satt och flummade med dom.
Så nu sitter jag här, fått lite att äta och ska skriva klart min uppgift tills imorron, ska bli kul och sen ska jag äta middag med Jossa, Vanessa och Elin:) Blir pasta carbonara, mums.

Nej jag ska sätta fart nu, men skriver sen, Tjingeling!

Inga kommentarer: