söndag 20 december 2009

Fjärde advent till dig som inte visste

Tjohejsan alla.

Jag tycker jag förtjänar ett break från mitt pluggande, ett större än vad jag hade tidigare. Har duschat och fixat mig nu iaf, och väntar på att Bim och Johan ska hämta upp mig. Men får iaf vänta i några timmar, närmare bestämt 2. Ska hem till pappa på middag.
Men men, jag ska läsa lite så jag kan börja skriva på min andra fråga imorron på min uppgift. Fast lite dumt..jag är inte ledig imorron som alla andra, eller som mina syskon rättare sagt, jag går i skolan 2 dagar till. Måndag och tisdag, men aa..gör inte så mkt, bara 2 timmars dagar. Sen på onsdag ska jag och Jack köra in mormor till centralen, hon ska åka till min moster så ska se till att hon kommer på tåget ordetligt. Sen blir det att åka hem och invänta julafton.
Jag kom på att de är ju fjärde advent idag, haha! Och det är bara 4 dagar kvar tills själva julafton, vilket är otroligt mysigt, mkt mat och mkt smått och gott, och Kalle Anka kl 3! Det är underbart, hihi.
Nej jag kanske ska göra något annat, läsa min bok tex, isch men men, det behövs! Men kanske skriver senare, får se hur tiden blir. Men ha de bra iaf, Tjingeling!
Min sysselsättning denna söndag :)
Jag får vänta på min syster^^

Inga kommentarer: