söndag 20 december 2009

Kommer tomten bita mig i foten?

Jag verkligen älskar detta, med all snö och så och nu har det kommit riktigt mkt snö också och det är ännu bättre. Jag skulle gärna gå ut och rulla mig i snön, men har plugg att göra. Just nu tar jag ett break från det och ska snart återuppta kvinno och mäns ideal på 1700-talet!
Det enda som jag tycker är läskigt med julen är alla dessa tomtar som står överallt och nu har mamma satt upp en ganska stor tomte som står i trappan och jag tror att han kommer hoppa på mig och bita mig i fötterna! Jätte läskig jue, isch, nej jag får springa förbi honom i trappan x) haha. Känner mig lagom flummig idag,hihi. Men snart är det jul iaf, men har 2 skoldagar kvar bara och sen är det lungt, ska vila upp mig och så, sen är det flytten som gäller, ska bli såå kul!

Jag ska åka hem till pappa senare med för ska äta middag med alla! Bim har kommit hem från Australien nu så hon ska dit, hon ska hämta upp mig från mamma först med, har saknat min storasyster jätte mkt nu när hon vart på semester i 9 veckor! men ikväll får jag krama på henne, haha.
Nej jag tror jag ska se till att få min uppgift gjord nu, men skriver kanske senare, Puss på foten.

Inga kommentarer: