lördag 12 december 2009

Kryssning på G

Idag smäller det, det är kryssning på G. Vi alla i familjen ska åka Galaxy och det ska bli kul, vi åkte Cindurella förut så nu är det dags för en ny kryssning. Vi kommer ha skitkul och jag kommer nog dansa fötterna av mig, jag brukar vara bra på att få ont i mina fötter. Det enda jobbiga är det finns massor av jobbiga och äckliga gubbar! Leav me alone, isch. Men jag har en plan^^ haha. Just nu är är det bara vi flickor hemma, Jossa, Sandra, Sofie och jag, pappa och Mona är i Norrtan och gör något, men vi ska inte åka förens halv 5 så ska sminka mig lite och så innan.
Det var superkul igår! Såg ju Magnus Carlsson, han hade julkonsert i Norrtans kyrka och det var super bra, han sjunger jätte fint och han gav sig på Gläns över sjö och strand, som är min favorit jullåt, och jag började smågråta, hihi. Nej men det var superbra och jag kunde dom flesta så jag sjöng med, haha. Har fått lite bra bilder så kommer lägga upp dom om några dagar, då jag är hos mamma. Sen så fick jag och syster en kram av honom, det är stort, haha. Jag har tyckt om honom sen jag var liten så det är lite kul att träffa en artist som man tycker är bra. Nej, slutpratat om honom nu. Ska nog börja gå igenom den där stoora tvätthögen som ligger på köksbordet, blir rätt mkt tvätt av 5 pers,hehe. Men kommer antagligen inte skriva mer idag så det blir imorron kväll, men ni får ha en fin lördag! Puss på foten.

P.S
saknar dig Nicklas, du är bäst (hjärta)

Inga kommentarer: