söndag 13 december 2009

Verkligheten är tillbaka

Nu är det slut på denna helg, igen och vi är hemma från kryssningen, har inte vart hemma allt för länge men alla är verkligen trötta. Det var kul, kul att umgås med familjen och alla syskonen. Vi åt buffé när vi kom på båten, var fortfarande mätt när jag gick och la mig. Sen så utforskade vi båten, handlade i tax freen och jag handlade en jätte söt flaska, haha..det var nog för flaskan jag köpte den, lägger ut bilder sen. Sen så var vi på en krog och ja, umgicks, dansade och aa..hade kul:) Vi kom i säng rätt sent och grannarna höll på till 10 på morgonen då vi gick upp och skulle äta frukost, haha.

Nu sitter jag här igen då och man kommer tillbaka till verkligheten, lite skönt. Imorron är jag ledig så jag får sova lite längre iaf. Ska upp och plugga och packa det sista som ska med från pappa sen, så jag har gjort det. Ska till mamma i veckan så vill ha det packat och klart, så jag inte behöver göra det den 3:e sen.
Om 13 dagar får jag träffa Nicklas igen och jag längtar så, saknar honom sjukt mkt och nu när man vet att det är så nära så längtar mig ännu mer, men snart så. Har ganska mkt och göra innan så dagarna går nog fort.
Nej jag ska nog se till att sätta mig i soffan med de andra och sen gå och lägga mig, men skriver imorron. Puss på foten.

Inga kommentarer: