fredag 11 december 2009

Meddelande

Så snart iväg! Jag och Jossa har ätit lite och kollar på Oprah, rikigt bra program det där, idag är det flera komiker som är där och det är en tjej som är skit cool. Vi ska snart fixa oss och så, bussen går om 30 min typ, så aa..ska se till att komma iväg. Vi ska köpa choklad och blommor till våran söta farmor med, lite synd att man inte är där lika mkt som man borde. Måste ju berätta att jag ska flytta, det kan vara bra, så hon inte ringer hem till oss när jag fyller år och vill prata med mig, när jag inte är hemma^^ kan vara lite dumt. Sen så ska vi vara vid kyrkan vid 18.00 för dåär det insläpp och jag SKA sitta längst fram. hihi.

Btw babe, jag saknar dig! längtar tills den 26:e då jag får krama om dig:) Hoppas du har en bra dag idag, Pussar på dig

Inga kommentarer: