måndag 7 december 2009

Hurtbulle

Snart är denna måndag slut och imorron och på onsdag är det skola för min del, men ikväll ska jag bara ta de lungt . Ska gå igenom en låda jag har på mitt rum som innehåller massa saker som jag gjorde när jag var mindre, mkt teckningar och sånt som man bara sparat ( jag var duktig på att spara på skit när jag var liten).
Jossa kommer hem snart och jag ska visst gå ner och möta henne vid bussen med, kanske bra med lite frisk luft, har inte vart ute något idag(A).
Jag har suttit och tänkt ut hur jag ska lägga upp mitt tränande sen , jag längtar lite tills jag kan få träna som jag vill, man är lite låst när man bor på landet som jag. Men ska iaf fixa årskort på Nautilus och ska bli skönt att få gå ut och gå igen. När jag bodde hos mamma förut så var vi ofta ute och gick, hade ett promenadstråk som vi gick i och det var skönt. Ska försöka vara lite hurtig, min pojk är det så kanske ska vara det jag med:)

Nu ska jag ta på mig lite mer kläder så jag inte fryser ihjäl ute och gå ner och möta syster!

Inga kommentarer: