torsdag 3 december 2009

Att ta med och inte ta med, det är frågan!

Det är vinter ute och jag är så glad för det! Det är vitt ute (dock inte snö men frost) sen är det också kallt, rikigt kallt och jag ska ha en annan jacka imorron iaf, den jag har nu är lite för tunn för detta väder.
Just nu sitter jag på bibblan i Norrtan och väntar på min buss som går 14.35, ville inte stå ute och vänta så gick hit och jag hade min bärbara med mig också, så jag kan leka lite med den också. Har vart i skolan idag och vi har pratat om texter och hur man ska läsa dom och vad man ska tänka på, sen också har vi pratat lite om häxprocesserna, eller vi kom in på det lite lätt och jag tycker det är en intressant del av historien.

Ska som sagt åka hem till pappa och ta in några flyttlådor och ska då kanske börja se igenom vad jag vill ha med mig, småsaker och sånt, lite kläder och aa..kommer säkert plocka upp och ner och så, måste ju se till att gallra ut, kan ju inte ha med mig allt! Det är ju inte bara jag som kommer bo där;)
Nej ska nog se till att äta lite manadrin och sen är de bussen som gäller. Skriver sen. Puss på foten.

2 kommentarer:

Sandra sa...

gud vilken söt rosett! vart har du köpt den? =)

Malin sa...

säg till om du behöver städ-hjälp inför flytten :)