torsdag 3 december 2009

Saknar dig

Nu är det kväll här i huset, pappa kollar ishokey, Sandra sover och Mona och Sofie kollar på TV och jag sitter här. Jag har legat nästan hela eftermiddagen i soffan och mått lite sådär. Hade huvudvärk och frös jätte mkt, sen fick jag i mig lite mat och då blev det bättre, huvudvärken påminner mig ibland men fryser gör jag icke. Har kollat igenom lite papper med men blev lite uttråkad så Simpson och Family Guy fick roa mig lite.

Jag är ledig imorron, lite skönt men måste upp vid 9, eftersom min buss inte går som jag vill, sen ska jag träffa upp Jossa och sen åker vi tsm hem till mamma, det är mammahelg så.
Usch känner att jag inte har så mkt att skriva...eller jo! Imorron är det bara 1 månad kvar tills jag och Nicklas flyttar ihop! Iiih<3 Saknar dig btw älskling^^

Inga kommentarer: