onsdag 2 december 2009

Flyttlådor

Jag är mätt och fryser, vet inte rikgt om man brukar säga så? Men aa..jag är iaf det. Var och fikade med Malin innan och det var rikigt mysigt, satt på Krabban och åt skagenmacka, rikigt mumsigt. Sen gick vi och hämtade hennes jacka och sen skjutsade hon hem mig, en fin eftermiddag, tack gumman<3.>

Nu är jag hos papi och har druckit lite varm choklad och ja..har inte gjort så mkt mer, haha. Funderar på att gå och hämta några flyttlådor senare så jag kan börja packa lite, sånt som man inte använder så man inte behöver göra det i sista minut senare.
Ikväll blir det inte så mkt mer än att vara hemma och så, ska gå igenom datorn lite och flytta över lite saker till min lilla, och sen gå igenom rummet efter lite saker som kan jag ta med och så, lite kul detta:D Hihi.
Saknar Nicklas med, har bara vart ifrån honom i någon dag men det hjälps inte, han är min älskling.

Inga kommentarer: