onsdag 25 november 2009

Vuxenpoäng med Ica-kort?

Jag är mätt! proppmätt verkligen och på Facebook fick jag till det med "att jag nu ska bli mätt på kunskap". Kände att jag var lite lustig, men jag är just nu mest trött..med tanke på att natten inte innegav så mkt sömn, hatar verkligen att inte kunna somna när alla andra i huset sover som stockar. Lite mer än 5 timmar blev det iaf..men för lite tror jag med, ha ha. Men men, jag somnade till slut, ska inte gå runt och vara deppig för att man inte får sömn:). Får sova till 7 imorron, ska till skolan till 10 och träffa Sophia och vi ska fixa lite grejer med lite papper och kanske plugga lite, får se.

Var på stan idag och jag shoppade lite, en Bh från Lindex, underbart fin! och sen rekhyvlar från H&M, sånt är igentligen rätt tråkigt att köpa men man behöver dom. Sen ville jag köpa en klänning men kände att jag inte hade råd med det, det är lite surt. Men fick använda mitt nya kort iaf! :D, hihi. Ska nog öka på mina vuxenpäng med att fixa Ica-kort, ska göra de nästa vecka eller så, kan ju vara ganska bra senare så man kan samla på sig poäng och liknande.
Idag är det bara 2 dagar kvar tills tentan och det menas också att de bara är 2 dagar kvar tills jag får träffa Nicklas, känns som jag tjatar jätte mkt, men jag längtar efter honom. Ska ju åka vid 2 från Stockholm så hinner käka lunch och så innan jag åker med, lite skönt så man inte är vrålhungig på bussen! Men först är det tentan och jag har suttit och pluggat idag och det har gått bra, ska läsa igenom instuderings frågorna och anteckningar senare, sista pluggdagen idag och imorron...men det känns bra, känns som jag kan det mesta, men man vet ju aldrig vilka frågor som kommer.

Oj så långt det blev idag, men men...läs och njut, haha. Nu ska jag väl börja plugga, men skriver nog igen sen, Puss på foten.

Inga kommentarer: