onsdag 25 november 2009

Skitnatt

Godmorgon Godmorgon.

Klockan är lite över halv 10 och jag sitter här och äter frukost och nördar mig på FarmVille, jag har haft en skitnatt! Jag somnade kanske vid halv 3-3 typ och innan dess kunde jag verkligen inte sova! Låg och var nervös över inget, blä...tror de kunde vara det där kaffet som jag drack på KU.
Nu är jag iaf vaken (!) och ska väl inte göra så mkt, ska in till Norrtan sen och träffa Linn & Viktor, Viktor är då min kusin och dom har köpt en till katt som jag ska kolla på, så söt. Och jag ska sitta på bibblan och plugga, får inte ro någon annan stans, där är de tyst och behagligt och jag får väl något gjort iaf.
Neh, jag ska väl checka klart mailen snart och sen ska jag börja plugga, skriver sen! Puss på foten.

2 dagar kvar<3

Inga kommentarer: