tisdag 24 november 2009

Istället för pyssel och te, blev det konfliktprat!

Nu är jag äntligen hemma i den lugna vrån^^ Har vart på KU idag och det var inte riktigt vad vi hade tänkt oss..ist för pyssel som vi var insatta på så blev det en timmes föreläsning om konflikten mellan Palestina och Israel! Nej det var inte rikigt vad vi ville, men vi fick pyssla iaf 45 min innan vi slutade, tur det, 4 st julklappar avklarade!
Nu är jag som sagt hemma och satte mig här...ska kolla lite och sen blir det väl sängen och kanske lite plugg att läsa...imorron ska jag bara vara hemma, är ju ledig och ska plugga. Rätt skönt med en dag hemma så där, men som sagt är det plugg. Nu är det bara 3 dagar kvar tills tentan jue! Och 3 dagar kvar tills jag åker till Nicklas, hihi<3>

Neh ska kolla runt lite nu och kolla lite på TV sen, puss på foten.

Inga kommentarer: