tisdag 24 november 2009

Längtar tills tentan

Hejsan.

Idag bloggar jag så där sent igen men vart lite upptagen på dagen. Vart i Stockholm med mamma & Jossa och kollat runt lite, fick en kofta av från Bik Bok, jätte fin och skön och sen så gick vi mest omkring, åt en supergod lunch med! Satt och pluggade på bussen med, sen somnade jag småt på vägen hem.
Nu sitter jag på bibblan och väntar på att jag ska möta Hanna, vi ska till KU sen och idag ska vi pyssla:) Lite kul, det stod något om tvålar, så det passar ju bra nu till julen. Fika och så blir det nog också, lite kul. Ska hem till pappa sen och plugga! Ska bara vara hemma imorron och se till att gå igenom det sista till tentan tills fredag! Ska bli så skönt att ha det gjort, men jag är inte så nervös inför den...konstigt. Aja...sen få jag åka till Nicklas med! Så underbart, ska bli mysigt att få pussa & krama på honom.
Nej nu ska jag logga ut, men skriver sen. Puss på foten.

Inga kommentarer: