onsdag 11 november 2009

Pappa ringde

Godkväll alla.

Den här dagen har känt otroligt lång, har ingen aning varför men de känns som den här dagen har vart lång bara. Har inte gjort så mkt heller,de är det som är lite kul..de kanske kan vara för att jag väntat på olika saker kanske. Aja, de kan man tänka på ett tag.
Just nu är syster och jag hemma, hon sitter och kollar på TV och jag här, försöker ringa vårdguiden men man sitter i en kö som är tusen platser lång. Sen så är de kallt i detta hus, våran panna funkar inte som den ska så hyresvärden kommer ut ikväll och kollar till den, så kanske han kan få fyr i pannan, de är kallt! Så hoppas de funkar sen.
Jag har fått ont i huvudet med, kan bero på sömnbrist...har sovit dåligt de senaste nätterna så på fredag till lördag kommer jag sova läääänge. Ha ha. Syster åker till sin pojkvän så jag åker nog till mamma.
Snart ska vi hänga och vika tvätt och sen sätta i en maskin till, eller de är 2 st till men den sista gör vi imorron.

Min pappa ringde från Maimi idag med! Det regnade visst men dom satt endå vid poolen och kollade ut, de va ca 25 grader! Isch, sånt vill man inte höra när de är 2 grader här hemma, men jag saknar dom..men dom kommer hem på tisdag..om en vecka...eller de är mindre än en vecka. Samma dag fyller syster Sofie med år, 17 bast blir hon, så ska ner på stan och se om jag hittar något till damen.
Neh, nu ska jag sluta skriva, skriver kanske sen. Puss på foten.

Inga kommentarer: