onsdag 11 november 2009

Längtar till att bli kallad gammal

Att åka buss så här med mobilt internet är både bra och dåligt. Det bra är att man kan vara vart man vill, men de dåliga är att där du är måste man ha mottagning! Skrev precis ett inlägg men de försvann! Aja, får skriva ett nytt då, de är ju inte så att jag ska någonstans.
Kommer från skolan iaf och jag har haft ett seminarium och ja det var givande och lite roligt för våran lärare är liite speciell. Precis innan vi slutade så släckte han ner i salen och tände ett ljus, sen tog han fram en engelsk dikt och läste högt för oss alla. Lite kul, kändes som mellanstadiet igen. Nostalig. Måste bara säga att den bok vi använder nu är McKay, en sjuukt tung bok, väger väl som den Svenska lagboken eller nått. Men den är bra och jag ska nog köpa den sen, har den bara som lånat exemplar. Det är en riktig tjockisbok!

Jag är på väg hem nu iaf, ska möta upp lillasyster vi halv 3 typ och vi ska handla saker tills ikväll och lite framåt. Jag tycker de är kul att handla med så, hihi. Tacos ikväll så det blir rätt mkt grönsaker och lite kryddor kanske, får se. Men hon ska iaf ha vickningschips, något jag aldrig hört förut men de är tydligen helt vanliga saltade chips. Sen ska jag plugga lite, ska läsa tjockisboken. Jag ska också kolla på bussbiljetter till Nicklas ikväll och se hur mkt det går på, åker till honom den 27e igen, som är superbra, lite jobbigt att vara ifrån varandra så här. Men som sagt..snart är vi inte det, utan vi blir sambos. Lite kul att säga det, låter gammalt, eller de låter vuxet...men de låter bra. Jag längtar:)
Nu ska jag kolla min mail och sen ska jag läsa. Puss på foten.

Inga kommentarer: