tisdag 10 november 2009

Guppar på en buss

Godmorgon alla.

Sitter på bussen just nu och guppar fram, på väg till skolan. Ville verkligen INTE gå upp imrose, mamma väckte mig runt halv 7 för jag skulle duscha men gick upp vid typ tio i 7 och duschade vid halv 8. Låg och pratade lite med min älskling igår kväll och kl blev kanske liiite mkt, men men. Idag har jag ett seminarium och jag måste se till att skriva ut mitt arbete i skolan, för jag har ingen skrivare hemma...så ska fixa de när jag kommer fram, som tur är är jag där så pass tidigt. Skulle haft med mig böcker till Sophia men de glömde jag totalt, sorry.
Senare ska jag hem och jag och Sofie ska handla, fattas massa sker hemma och vi ska äta tacos ikväll, mums! ska köpa mer piroger med, ha ha. Sen blir dte nog inte så mkt mer, båda ska upp i skolan imorron så.
Det sitter just nu 2 killar på bussen som är extremt muppiga! låter som dom vore 4 bast eller så, men jag vet att dom är lika gamla som jag! Jobbigt.
NU ska jag skriva lite mer på mitt arbete. Puss på foten.

Inga kommentarer: