onsdag 11 november 2009

Får inte sova än

Jag är trött! Men jag kan inte gå och lägga mig än för hyresvärden är här och fixar våran panna som de typ har vart stop i eller nått, och måste vara uppe tills han åker. Isch, men de måste fixas lixom. Sofie gick precis och la sig, och för er som tror att jag är knäpp eller nått för jag säger mitt egna namn så är det så att min pappas frus ena dotter också heter Sofie, vi heter samma sak.
Jag får väl sitta och fördriva tiden tills pannan är fixad och så...vill lägga mig och läsa eller nått, ska upp kl 7! Men ska bara vara på halva föreläsningen, för måste hinna in till Norrtan till 13, för då ska jag till tandläkaren, hoppas de inte är några hål.
Neh..ska se hur de går för killen, men skriver nog imorron igen. Puss på foten.

Tänker på dig N <3

Inga kommentarer: