måndag 9 november 2009

Orolig sömn

Godmorgon bloggen.

Jag har redan skrivit ett inlägg men det försvann, lite dåligt men men. Ja, klockan är typ halv 10 och jag hade vart vaken sen lite efter 8. Har redan fyllt pelletsbrännarn med pellets och sen ätit frukost. Jag har sovit jätte dåligt inatt...låg och vände och vred på mig och de gick inte. Jag gick upp och hämtde mitt täckte, sen drack jag lite mjölk och hämde 2 böcker. La mig ner och började läsa och de funkade. Vet inte om det var boken, mjölken eller att min kropp vad utmattad? Men jag somnade iaf...men vaknade orolig imorse. Det är iaf bättre nu med lite mat i magen och så. Kan också bero på att jag sovit bredvid Nicklas två nätter nu och man vänjer sig snabbt och sen sover man ensam. Men snart får vi sova bredvid varandra igen,ska bli bra. Sen kommer jag få sova bredvid honom hela tiden när vi flyttar ihop...underbart. Jag längtar jätte mkt tills jag flyttar, jag gör verkligen det, ska bli superkul!

Idag ska jag åka in till Norrtan och fika med Max och Sofia och sen ska jag åka hem igen, plugga och sen ska jag kanske åka till mamma. Sofie ska till sin pojk och jag vill inte vara ensam...de är så tråkigt och det är läskigt här ute i skogen! Usch!
Jag ska skriva en sak tills onsdag med, en uppgift som våran lärare gav oss förra veckan men den är rätt liten så den går att göra nu så.
Neh, nu ska jag inte skriva mer...ska kolla runt lite och sen klä på mig och sminka mig, men skriver sen. Puss på foten.

Inga kommentarer: