söndag 8 november 2009

Min bästa helg

Hej hej bloggen.

Jag har haft världens bästa helg! Min älskling kom i fredags och vi har bara vart i helgen, inge stress eller så, superskönt. Vi åkte direkt hem till mig efter Stockholm, mötte Sofie i Norrtan och hjälpte henne bära och sen åkte vi hem och åt tacos till middag. Gick lite husesyn och sen satte vi oss och kollade på TV, såg på 2 filme,r varav den ena var "Låt den rätta komma in" och jag tycker inte att den är en skräckis..den är inte så farlig. Drack te och åt popcorn, sen så var vi trötta så det blev sova dags. Sen igår gick vi upp i tid och tog bussen till Norrtan vid 11, och sen ringde jag min kära mormor och vi gick dit och fikade, de var lite mys och sen så åkte vi hem till mamma och åt middag och hade en skön och lugn kväll, kollade på film och aa..hade det bra.
Idag fyller min kära mor år så henne grattis vi, Grattis mamma! Åt frulle och sen åkte vi in med mamma och Jack som skulle hämta mormor och vi va vid morfars grav och satte ljus. Sen så åkte vi in till Stockholm, shoppade lite och åt middag..sen följde jag med honom till centralen.
Nu är han hemma, och jag med..de är alltid lika tråkigt att åka ifrån honom, blä! Men vi konstaterade att de är typ bara 2 ggr kvar tills vi gör det! För sen flyttar vi ihop! Helt sjukt vad jag längtar, de ska bli så kul! Va på Designetorget idag och kollade in lite saker, sjukt kul med sånt med, fast där är det dyrt så det blir nog på annat ställe:)

Nu sitter jag hemma och äter lite ostbågar (jätte länge sen) och dricker lite vatten, Sofie ligger på soffan och sover och det är "Vem kan slå Filip och Fredrik" på TV, lite kul. Jag tror jag ska sitta här tills jag blir trött, de är ganska bra, ska se om de finns någon film på datorn man kan kolla på, sen blir det sömn! Imorron ska jag träffa Sofia och Max och vi ska fika eller nått, sen ska jag hem och plugga! Har 4 dagar i skolan den här veckan, lite kul att ha lite att göra:)
Nu ska jag kolla lite saker och sen blir det kanske filmkoll. Puss på foten.

P.S
Älskling, du är helt underbar! Har alltid så bra med dig och jag längtar tills vi bor tsm, puss på dig, älskar dig

Inga kommentarer: