måndag 9 november 2009

Man ska inte skynda

Hej Hopp.

Nu är jag hemma igen, men inte allt för länge. Jag ska åka till mamma om ca en timme, Jack kommer och hämtar mig eftersom bussarna inte är de bästa här ute i skogen. Ska se till att katterna får mat innan och ska se om den lilla damen Sessan kommer in, hon är troligen skadad:(.
Var och fikade med Fiya och Max idag, riktigt trevligt, länge sen vi gjorde det. Var nere på Tullen som har nya ägare och det är helt omgjort, vitt och fint var det, kanske för lite bord och stolar, men men. Satt och snackade och garvade i nästan 3 timmar! Sjukt länge vi satt där, men de var trevligt, hade ingen bråska direkt. Kom med bussen snabbt och bra med, och chaffören stannade precis utanför grinden, haha, as bra!
Ikväll ska jag se till att få min uppguft gjord, mamma och Jossa kommer inte hem förens efter halv 10 så jag och Jack får väl lista ut lite mat själva. Men de är verkligen inge kul att vara här hemma själv på kvällen och jag tjatar om det hela tiden, ha ha. Men de är så bara.
Jag saknar min sötnos med, jätte mkt! Men snart så! <3

Nu ska jag nörda mig på FarmVille innan jag ska packa och se till att kissemissarna får mat, skriver sen, puss på foten.

Inga kommentarer: