måndag 9 november 2009

Blocket, en sida för mig

Så, nu är jag hemma hos mamma, allt är fixat hemma med katterna med och Jeanette skulle komma imorron och ge katterna frukost. Nu väntar jag på mat, Jack står vid spisen och gör pyttipanna, länge sen jag åt.
Jag ska se till att få min uppgift gjord också, ska se vad de var först..frågan som vi skulle besvara, hoppas den inte är allt för svår. Ska kolla på lite annat sen med, Blocket är en underbar sida där man kan hitta typ allt! Vissa saker är rikigt snygga med, inte bara skit som folk vill bli av med, utan rediga saker med. Nej..jag känner mig rätt seg om jag ska va ärlig, kroppen har ingen ork och sen tänker jag på saker som gör mig på dåligt humör...inge bra, men kan inte hjälpas ibland.
Jag saknar Nicklas...du är bäst gubben<3

Inga kommentarer: