torsdag 12 november 2009

Ikea

Nu är jag mätt! Gjorde lite middag precis, väldigt lättlagat men gott, snabbmakaroner och kokt korv. Gott var ordet. Har inte gjort så mkt sen jag kom hem, jo jag har fyllt i pannan med lite pellets så de inte blir kallt i huset igen, som det var igår.
Jag behöver iaf inte vara ensam imorron! Isabell kommer till mig imorron, vi ska mötas i Norrtan och sen ska vi handla lite, måste köpa hem lite saker, och sen ut till oss. Äta middag och sen ha myskväll med film och chips! Tjejkväll! Sen på lördag ska jag åka till mamma, för Jossa ska va ensam hemma så ska umgås med henne lite.
Åh, jag ska få gå på Ikea när jag kommer till Nicklas:D Jag älskar verkligen att gå i den affären, de är så kul att gå runt och kolla och nu när jag ska flytta så får man köpa saker (A). Sen så måste min älskling också tycka om det, eftersom vi flyttar ihop.

Älskling; om jag står och kollar på något som du tycker är fult, säg det på en gång, så vi inte får fula saker i vårt hem:) hihi.


Inga kommentarer: