torsdag 12 november 2009

Ett barn kan göra en glad:)

Hej hej alla.

Nu är jag hemma igen efter min dag i skolan och hos tandläkaren. Jag var så trött när jag kom till skolan att jag mådde illa...och sen satt vi och lyssnade på föreläsaren och det var rätt intressant. Vi pratade om Upplysningstiden, från 1500-talet och framåt. Corpernicus, Keppler och Gallileo var några av dom vi pratade om och det var kul. Jag stannade bara på halva föreläsningen, eftersom jag var tvungen att åka in till Norrtan och till tandläkaren. Det gick bra, inge hål iaf men fick ta bort lite tandsten och de är inte kul! Men sen får man polera dom.
Efter de träffade jag Malin så vi gick och hämtade hennes stövlar och sen satte vi och väntade på våra bussar, kan säga att mitt humör inte var de bästa...MEN SEN fick jag ett mms av min kära bror och det var mitt blivande syskonbarn på bilden! Dom var på ultraljud idag och allt är bra med barnet, så söt den är!Blev på mkt bättre humör
Jag är riktigt stolt!

Ikväll ska jag väl bara vara hemma, ska läsa lite i det som vi ska ha imorron och försöka gå och sova i tid den här gången. Imorron är de iaf fredag och då ska jag sova, eller på kvällen då.
Nu ska jag se vad vi ska göra till middag:) Puss på foten.

Inga kommentarer: