torsdag 12 november 2009

Vilka bloggar läser du?

Dagarna har vart så långa...kan försig vara för man går upp så tidigt och jag är redan hemma vid 2 i Norrtan...svarade på min egna fråga. Sofie sitter vid TV och kollar på något och jag här, jag funderar lite på att kanske gå och lägga mig och läsa? Det låter rätt skönt..får se vad jag ska göra.
Berättade jag att våran lilla Sessan(våran katt) kom tillbaka igår, hittade henne och aa, de är jätte bra, nu ligger hon i soffan och myser och hon äter, de är skönt att hon är hemma.

Idag satt jag och kollade på Efter 10 med Malou och det handlar mkt om bloggar, som är där och pratar och jag kan dela med mig vilka bloggar jag läser:

Blondinbella: Jag tycker hennes blogg är rikigt bra, och hon är en väldigt smart och jordnära tjej som vet vad hon vill. Vet att de är många som inte tycker om henne, men varför? För hon tjänar en massa pengar på det hon älskar? Eller att hon är 19 bast och extremt framgångsrik? Njut av hennes välgång:)
Fuki: Tycker hon är så söt! Hon verkar snäll och så. Det är kul att hon ger tips om roliga saker på bloggen med, småsaker men skitkul.

Sedan är de mina vänner som ni hittar i blogglistan bredvid. Måste säga att man lägger ner lite tid av sin dag åt att blogga och åt att läsa andras bloggar.

Vilka bloggar läser du?

Inga kommentarer: