fredag 20 november 2009

Fredag igen då

Hej hej alla.

Mitt inlägg kommer kanske lite sent, klockan är snart 12. Det är pga att jag vaknade ca halv 12(A). Jag mådde inge bra igår, kunde inte sova och var nervös och yr...vet inte varför men somnade senare av utmattning eller nått, ha ha. Jag tror de är för min röda vecka...hatar den!

Aja, idag är jag iaf ledig och ensam hemma hos mamma, jag ska plugga och ringa angående lite jobb som jag ska söka. Inte här utan dit jag ska flytta. Så jag har lite att göra, men aa..jag ska också spela lite The Sims! Min syster installerade det på sin datorn så måste ju testa, det var år sen jag spelade det, men jag vet hur kul och beroende framkallande det är också,men men.
Sen blev jag lite sur när jag skulle äta frukost, det fanns inget hemma! Fick äta macka med leverpastej och vatten..inge bra alls, eller jo, leverpastejen!
Nej ska kanske få lite saker gjorda, men skriver sen. Puss på foten.

ps. Saknar dig N<3

Inga kommentarer: