fredag 20 november 2009

Shake what your mama gave ya!

Måste erkänna att det inte blivit så mkt plugg som jag hoppats men jag har iaf ringt lite och det har väl gått bättre, ska lämna in lite CV när jag kommer dit. Satt och skrev om mitt förra, behövdes läggas till saker kände jag. Annars så har jag kollat på lite TV, sett någon film som jag tyckte var som alla andra, något i stil med Askungen och aa...alla levde lyckliga i alla sina dagar. Jag tycker om det slutet.

Mamma har kommit hem iaf och Jack kommer väl sen med också, så ska vi äta middag, Jossa är med några kompisar och kommer hem sen, så får ungås med henne senare. Min älskling sitter på ett tåg hem till sina föräldrar just nu, så smsar lite med honom:)
Jag är på bättre humör nu iaf, fått vara lite med mig själv och då blir det lite bättre, måste erkänna att jag har dansat lite till MJ också, asså..ingen fin dans utan sån där löjlig dans! Haha, Typ som Nigel i Nanny! (Jossa vet iaf hur han dansar). Nej nu måste jag läsa lite och sen maaat!

Inga kommentarer: