torsdag 19 november 2009

deppig...

Jag är seg. mensvärk och är allmänt deppig. Tycker inte om såna dagar alls, har fått säga hej då till Mickis idag, vi hade några timmar på efter middagen så vi fikade hemma med kaffe och macka och sen började hennes nervositet komma. Sen gick vi ner på stan och hon vaccinerade sig och gjorde en läkarundersökning, sen så åkte jag hem..och hon åker imorron! Vet att du kommer ha skit kul i Kambodja och se till att ta as fina kort på templet med träden som går in i templet och så? Jag vill se!
Sen så saknar jag Nicklas, skulle bara vilja ligga i hans knä, känna hans närhet och aa..bara vara med honom men imorron är det en vecka kvar tills jag får åka till honom! 13.45 går min buss ner till honom, och så jag längtar.
Fick lite choklad här hemma, mörk choklad med apelsinsmak! Så gott, men det stillar inte mitt chocklasbegär så länge...hatar att vara tjej ibland.

Imorron är jag ledig och ska söka en massa jobb och plugga, är hos mamma så hela huset för mig själv eftersom alla är på jobbet eller i skolan, men lite skönt iaf. Neh nu ska jag ta av mig sminket och kolla lite på TV. Puss på foten.

Inga kommentarer: