torsdag 19 november 2009

Bloggar från skolan

Godmorgon bloggen.

Första inlägget från idag skrivs från skolan, står i bibblan nu och kommit åt en dator som jag kunde nörda mig på innan jag börjar. Vaknade lite sent idag för att skriva hemma så, gick upp fem över halv 8 och jag går hemifrån vid 8! Jag var för trött för att gå upp tidigare men jag och Nicklas pratade lite igår och klockan genade iväg, men det är så mysigt att höra hans röst bara och aa..skulle kunna ligga och höra på den ganska länge, hihi.
Nej jag har ett seminarium idag och det ska bli kul, börjar 10 så ska snart iväg och leta upp salen vi ska va i, det är visst i E huset idag, lite kul med variartion. Efter skolan ska jag hem och träffa Mickis tror jag, hoppas! Sen hem till pappa och packa lite saker och sen åka till mamma, är ledig imorron så ska sitta i telefon och söka jobb!

Nej nu måste jag gå, men skriver sen! Puss på foten.

Inga kommentarer: