söndag 22 november 2009

Barnvakt

Hej hej alla.

Måste säga att jag hatar det här vädret! Regn och kallt och kladdiga vägar, isch. Jag och alla här hemma har vart ute och gått idag, vi är barnvakt med åt Jacks dotters barn så det tar lite längre tid med småbarn men det gör inte så mkt, dom är söta. Vi var på en liten julmarknad en bit från oss och det var helt okej, förutom att det var så mkt folk på ett sånt litet ställe. På vägen hem började regna dock men nu är man inne och jag ska göra lite varm choklad, jag fryser!
Ska plugga med, det måste jag göra, pluggade lite imorse och det gick bra men ska kolla igenom antecknigar och sånt så man kan vara säker på att man kan skiten, har ju tentan på fredag så:)

Känner att jag inte har så mkt att skriva om...men aa, kul iaf^^ ha ha, längtar efter min pojk gör jag men på fredag så! Puss på foten.


Småbarn behöver inte gå:P


På gående fot

Jag frös på vägen hem så luvan åkte på

Inga kommentarer: