lördag 21 november 2009

Saknat er

Hej hej.

Klockan är rätt mkt men jag kom precis hem, jag har ju vart och träffat Anna, Anna och Sofia, rikigt mysigt! Vi satt bara hos Sofia och snackade en massa om allt typ, men mest var det "vuxensaker" som vi sen fick ångest över för vi kommer på oss själva att vi blir äldre och snart är vi gamla, haha. Men det blev tjejsnack och skratt därtill. Det var jätte kul att träffa er igen, har saknat er<3
Min bror var snäll med, han körde hem mig! Igår körde han Jossa hem och idag mig, men han sa att man aldrig vet vad som rör sig ute på kvällen och en ensam tjej är väl ett "hett byte" eller nått, ha ha lät fel men aa, ni fattar. Så han körde hem mig iaf, tack bror.

Nu ska jag ta bort sminket och sätta mid vid TV med mamma och Jack, sen blir de lite prat med älsklingen i tele och sängen:) Skriver imorron. Puss på foten.

Inga kommentarer: