söndag 22 november 2009

Magen kurrar

Jag har väl inte gort så mkt, läst lite och nördat mig på FarmVille (A), sen såg jag att Mickis skrivit ett inlägg från Kambodja, skönt att veta att hon lever iaf! Saknar henne redan, men hon kommer hem snart.

Mamma håller på att laga mat och det luktar upp till övervåningen och jag inser hur hungrig jag är, och det ska bli gott med lite mat. Barnen har åkt hem och alla leksaker är undanstoppade. Tora fick leka med mina och Jossas gamla leksaker och när jag kollade på dom och tog i dom så fick jag en sån där nostalgikänsla, jag har lixom lekt med dom när jag var små, och vissa saker är rikigt fina, och sen finns det dom lekasaker som är sönder och så, men aa..det gör inget.
Kvällen är lugn, jag ska duscha och plugga hade jag tänkt, imorron ska jag åka tidigt, eftersom jag ska vara i skolan vid 10, ska träffa tjejerna i klassen för att plugga lite innan föreläsningen, skönt att gå igenom lite saker flera stycken.

Neh nu är det mat!

Inga kommentarer: