söndag 11 oktober 2009

Vädergudarna och jag

Jag tror vädret speglar mitt humör idag.
Jag har inte gjort så många knop sen jag skrev sist, låg på rummet och pluggade ett tag, sen gjorde jag iordning ett fotbad och gjorde mina fötter fina och fixade naglarna, ska göra fransk manikyr i veckan. Jag har kollat på Disney Channel med, lite så min nivå är just nu.
Mamma och Jack håller fortfarande på med deras sovrum, dom tapetserar om. Jossa pluggar och Linn ligger i soffan och sover..och jag här. Jag känner mig lite ensam faktiskt...men aa får se till att plugga lite mer så kommer jag på andra tankar.
Jag saknar Nicklas med! Det har jag sagt tidigare men jag säger det igen; jag saknar honom.

Ska sova här inatt med och imorron åker jag hem till pappa, måste tvätta och fixa mitt rum, jag har fått en ny säng så måste se till att mitt rum ser okej ut. Sen så är de skola på tisdag och torsdag...känns bra där. Nej, jag ska se till att plugga nu! Puss på foten.

Inga kommentarer: