söndag 11 oktober 2009

Five days to go

Hej hej alla.

Ja..nu är det söndag, igen! Men de är rätt okej, förutom att jag inte mår allt för bra, huvudet värker och halsen gör ont. Jag mådde dåligt igår med, var trött hela dagen och gick i mjukis kläder från morgon till kväll. Ska vara hemma och ta de lungt och försöka vila så jag blir frisk, jag vill inte vara skjuk och sen åker jag ju till Nicklas på fredag och då vill jag absolut inte vara sjuk! Jag hade tänkt att jag ska plugga lite, har lite saker jag måste göra och kolla upp lite saker med..som har med skolan att göra.

Oh idag är det vara 5 dagar kvar tills jag åker, helt sjukt vad jag längtar, jag saknar honom så de gör ont nästan och jag vill bara krama och pussa på honom! Men om 5 dagar och dom kommer gå fort, jag kommer se till att de går fort, ha ha.
Nej nu ska jag se till att få på mig lite mer kläder, sitter i en kimono, mjukisar och en tröja kanske är passande. Men skriver mer sen, Puss på foten.

Inga kommentarer: