onsdag 21 oktober 2009

Nu är jag hemma

Hej hej alla, känns som jag börjar varje inlägg med det, men men.

Nu är jag iaf hemma, är hos mamma för tillfället, åkte hit efter maten hos pappa. Ska börja skriva på min hemtenta som jag fick idag. Den här dagen har känts rätt lång måste jag säga, natten var kanske lite kort med.
Vi satt hemma hos Nicklas och sen kom Adam över och vi drack lite och sen åkte vi till Donken och satt där tills klockan nästan var halv ett och sen åkte vi hem. Somnade men vaknade igen vid halv 3 av att några fulla ungodmmar stod nedanför och skrek och höll på...de va rätt drygt. Sen så vaknade vi av min mobil, har låten ABC med Michael Jakcson och min pojk tycker inte så mkt om honom så de kanske var lite av en pina..förlåt älskling;)
Ja..sen så var de bara att gå upp, packade (min väska gick sönder) och sen åte vi buss ner till stationen och tack gubben för busskortet jag kan åka på nu:)puss.

Ja..jag har vart igång ett bra tag idag..men ganska skönt, ska åka in till Flygen med Jossa och Jack och ska köpa choklad! Mums.
Men jag saknar verkligen att vara hos Nicklas, jag trivs så bra och jag älskar våra kvällar i soffan, med te och något på tv..bara vara. Jag mår så bra med honom, älskar honom. (Och nu kanske det blir mer av det,hihi)

Nej nu ska vi snart åka, see ya. Puss på foten.

Inga kommentarer: