tisdag 20 oktober 2009

Något bra

hej hej bloggen och alla.

Idag är det tisdag och sista dagen jag är här:( om man inte räknar med imorron...men ja, idag gör vi inte så mkt. Låg kvar i sängen till 10 och sen frukost och sen har vi båda pluggat, just nu är Adam här, han kom över efter en tenta han har gjort och dom sitter och pratar om sånt som jag inte förstår, ha ha. Vi ska dricka kaffe och ta kakor med.

Senare ska vi väl inte göra så mkt, kl 7 ska vi iväg och göra en sak men de kommer jag inte berätta än, inget bestämt så, men det är en bra sak iaf. Ska äta god middag idag med, kött och något till, mums, min man gör sjukt god mat.
Och idag är de bara 3 dagar kvar tills jag blir 19 med, hihi. jag är så där barnsligt förtjust i födelsedagar och sånt så de är bara kul. På söndag fyller pappa år med så vi ska fira oss båda då hos pappa för på torsdag åker jag till mamma och är där tills söndag.

Imorron ska jag till skolan med, ska få min hemtenta! Ska bli skönt att få ha mina böcker med mig och kunna göra så gott jag kan. Lättare, men sen måste jag plugga till min omtenta, men de går nog bra.
Nu blir de kaffe här. Puss på foten.

Inga kommentarer: